در جلسه رسمی و علنی شورای شهر تصویب شد:
کرایه اتوبوس‌ها در مسیرهای زیر شش کیلومتر با استفاده از کارت بلیط از 1980 ریال به 2380 ریال و نقدی از 2500 به 4000 ریال افزایش می‌یابد؛ در مورد مسیرهای بالای شش کیلومتر نیز کرایه بر اساس کارت الکترونیکی از 2820 به 0327 ریال و نقدی از 3500 به 5000 ریال افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۳۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 03 May 2015
به گزارش تابناک قم، در یکصد و بیست و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر لایحه اخذ مجوز افزایش کرایه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری به تصویب رسید.
 
عباس ذاکریان رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر با اشاره به لایه اخذ مجوز افزایش نرخ کرایه اتوبوس ها و مینی بوس های ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری گفت: بر اساس این لایحه نرخ کرایه اتوبوس ها در مسیرهای زیر شش کیلومتر با کارت بلیط از یکهزار و 980 ریال به دو هزار و 380 ریال و نقدی از دوهزار و 500 ریال به چهار هزار ریال افزایش می یابد.

وی افزود: همچنین در مسیرهای بالای شش کیلومتر نرخ کرایه با کارت بلیط از دو هزار و 820 ریال به سه هزار و 270 ریال و نقدی از سه هزار و 500 ریال به پنج هزار ریال افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: همچنین تعداد جایگاه های فروش و ارایه خدمت کارت بلیط ها از پنج جایگاه به 10 جایگاه افزایش می یابد تا مردم بتوانند به راحتی این کارت ها را تهیه کنند.

ذاکریان گفت: تفاوت قیمت در استفاده از کارت بلیط و پول نقدی کرایه باعث می شود تا مردم استان به تهیه کارت بلیط ملزم شوند و در این عرصه فرهنگسازی صورت بگیرد.

طرح افزایش نرخ کرایه اتوبوس ها در قم با 12 رأی موافق به تصویب رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار