کد خبر: ۳۰۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 28 September 2016


معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز گفت: این استان بسترهای توسعه فعالیت‌های کشاورزی را داراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبادالله کامکار ظهر امروز در حاشیه بازدید وزیر شیلات نروژ از ماهی‌سرای کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه صنعت کشاورزی در استان البرز نیازمند توجه مسؤولان است و باید تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع مشکلات کشاورزی در این استان اندیشیده شود.

وی افزود: استان البرز با توجه به شرایطی که دارد می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی در کشور محسوب شود اما لازم است تا زمینه‌های توسعه این صنعت در البرز فراهم شود.

این مسؤول تأکید کرد: استان البرز با توجه به شرایط آب و هوایی دارای بسترهای لازم برای فعالیت‌های کشاورزی است و می‌تواند در تولید بسیاری از محصولات موفق عمل کند.

کامکار در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه استان البرز قطب تولید محصولات ارگانیک در کشور است، گفت: در این راستا استان البرز دارای 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی است بیشتر به تولید محصولات هایتک نیز می‌پردازد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه این استان همچنین دارای مراکز علمی و پژوهشگاهی بسیاری است که می‌تواند به عنوان یک مزیت برای البرز محسوب شود.

کامکار با اشاره به اینکه بعد از مسأله برجام، ‌سرمایه‌گذاران بسیاری به استان البرز سفر کردند خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز تفاهم‌نامه‌های بسیار خوبی با این سرمایه‌گذاران منعقد شده است که می‌تواند در حوزه اقتصادی و اشتغال تأثیرات بسیار خوبی را برای استان البرز داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود به ماهی‌سرای البرز کاسپین اولین مرکز پرورش ماهی قزل‌آلای در کشور اشاره کرد و گفت: این مرکز از قدمت بسیار بالایی برخوردار است و برای بهبودسازی و ارتقای جایگاه خود در تکنولوژی فعالیت خوبی دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار