مدیر آموزش و پرورش استثنایی از تحصیل ۶ هزار دانش‌آموز با نیازهای ویژه در مدارس استثنایی پایتخت و ۲ هزار دانش‌آموز در طرح تلفیقی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 23 September 2016
وجیه‌الله پرویزی مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران اظهار داشت: امسال ۶ هزار دانش‌آموز با نیازهای ویژه در ۷ گروه شامل دانش‌آموزان «آسیب دیده بینایی»، «آسیب دیده شنوایی»، «کم‌توان ذهنی»، «جسمی ـ حرکتی»، «چند معلولیتی»، «اختلالات رفتاری» و «اختلالات یادگیری» در مدارس استثنایی تهران تحصیل می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری ۲ هزار دانش‌آموز با نیازهای ویژه نیز در طرح تلفیقی در مدارس عادی تهران به تحصیل می‌پردازند.

پرویزی در خصوص سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه گفت: درباره سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی شهر تهران به لطف خدا و با پیگیری‌هایی که انجام شد، با مصوبه شورای شهر تهران، شهرداری تهران کار را به سازمان تاکسیرانی واگذار کرد.

وی افزود: بر این اساس ۹ شرکت از سوی سازمان تاکسیرانی موظف شدند تا خدمات تاکسیرانی به دانش‌آموزان استثنایی تهران ارائه دهند و ایاب و ذهاب این دانش‌آموزان از درِ منزل تا مدرسه رایگان است.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران تصریح کرد: شهرداری تهران بیش از ۸ میلیارد تومان برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی در نظر گرفته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار