با وجود تلاش‌های کادر درمانی مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین
با وجود تلاش‌های بسیار کادر درمانی مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین، پایان زندگی دو نفر در انفجار تانکر کارخانه روغن‌سازی رامشان رقم خورد.
کد خبر: ۳۰۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ 22 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، داوود محزون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: انفجار روز 27 شهریور ماه سال جاری در کارخانه روغن‌سازی رامشان 7 مصدوم را بر جای گذاشته بود که این مصدومان از سوی نیروهای اورژانس استان قزوین به مرکز درمانی آموزشی شهید رجایی این استان منتقل شدند.

وی افزود: از مجموع هفت مصدوم، 4 بیمار دچار سوختگی بالای 90 درصد شده بودند که 2 نفر از این مصدومان به دلیل سوختگی شدید فوت و نوجوان 12 ساله و مرد 40 ساله نیز برای درمان به بیمارستان مدنی کرج منتقل شدند.

مدیر پرستاری مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین ادامه داد: از مجموع 7 نفر مصدوم باقی‌مانده در انفجار کارخانه روغن‌سازی، یک بیمار به صورت سرپایی درمان و مرخص شده است.

محزون گفت: پدر نوجوان 12 ساله با عمل جراحی باز قلب در گذشته و سوختگی در اثر انفجار که یکی از مصدومان این انفجار در مرکز آموزشی درمانی بستری بوده موجب مشکل شدن درمان او در مرکز شده است.

وی تشریح کرد: از هفت مصدوم ناشی از انفجار کارخانه روغن‌سازی، یک مصدوم توسط امداد هوایی از آبیک به این مرکز منتقل شده و جزو مصدومان حادثه انفجار شرکت روغن‌سازی نیست.

مدیر پرستاری مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین خاطرنشان کرد: شانس کمتری برای بهبود و ادامه حیات بیماران دچار درصد بالای سوختگی وجود دارد چراکه جراحات بسیاری به آن‌ها وارد شده است.

محزون یادآور شد: نجات جان بیمار از مهم‌ترین فعالیت‌های کادر درمانی مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین است و بر این اساس تلاش داریم با تمام توان و قدرت بهبود بیماران و مصدومان ناشی از انفجار کارخانه روغن‌سازی را محقق سازیم.

وی اضافه کرد: از کمک به مصدومان انفجار دریغ نکرده و اقدامات لازم برای اعزام این بیماران به مراکز دارای آی.سی.یو سوختگی در حال پیگیری است.

مدیر پرستاری مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین مطرح کرد: انفجار کارخانه روغن‌سازی رامشان در 27 شهریورماه سال جاری اتفاق افتاد که این حادثه 7 مصدوم را به همراه داشت.

محزون تصریح کرد: مصدومان این انفجار از سوی نیروهای امدادی اورژانس استان قزوین به مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی این استان منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار