رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: آمار و اطلاعات در کشور وضعیت مطلوبی ندارد و ما تا آمار دقیق نداشته باشیم برنامه‌ریزی‌های آن‌چنان‌که باید از خروجی لازم برخوردار نخواهند بود.
کد خبر: ۲۹۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 21 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، سومین جلسه شورای اداری شهرستان قزوین به ریاست سید علی موسوی فرماندار قزوین و با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه الموت شرقی و محمودآباد نمونه، بخشداران تابعه شهرستان و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان و استان تشکیل شد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این شوار به بحث سرشماری نفوس و مسکن پرداخت و اظهار کرد: داشتن آمار و اطلاعات صحیح یک ضرورت است چرا داشتن آمار و اطلاعات دقیق برنامه‌ریزی‌های آینده را در حوزه‌های مختلف هدایت می‌کند.

وی تصریح کرد: آمار و اطلاعات در کشور وضعیت مطلوبی ندارد و ما تا آمار دقیق نداشته باشیم برنامه‌ریزی‌های آن‌چنان‌که باید از خروجی لازم برخوردار نخواهند بود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه امروز تصمیم‌گیری‌های صحیح بر اساس آمار درست است، اضافه کرد: امیدواریم با همکاری مردم سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال به شکل دقیق و صحیح انجام‌شده و بتواند به‌نظام برنامه‌ریزی کشور کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار