فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: روز غدیر حلقه اتصال بین نبوت و امامت است
کد خبر: ۲۹۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار با تبریک به مناسبت عید غدیر خم  گفت: روز غدیر، یکی از بزرگترین حادثه های تاریخی اسلام است که در آیات قرآن کریم و احادیث پیامبر(ص) و اهل بیت علیه السلام  به آن اشاره شده است و حلقه اتصال بین نبوت و امامت است.
والدی گفت: شأن و جایگاه اهل بیت عصمت و طهارت برای همیشه در تاریخ در این واقعه نمایان گردید و همچنین استمرار خط رسالت، امامت و نبوت در این روز ترسیم شده است و تا قیامت حجت خدا بر زمین ماندگار شد.
وی خاطر نشان کرد: ویژگی مهم غدیر این است كه انسان را و جامعه مسلمانان را سوق دهد به سوی جامعه ولایی و آنچه هدف اصلی اسلام و پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) بود.
این مسئول یاد آورشد: در این روز لقب بزرگ امیر المومنین برای حضرت علی(ع) انتخاب شد و روزی است که عظمت واستمرار اسلام ناب محمدی باقی ماند.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان اینکه دشمنان اسلام در پی این امر هستند که به ارزش ها و اصول انقلاب ما آسیب برسانند، گفت: ما نیز نباید اجازه چنین امری را بدهیم و وظیفه داریم با انتقال پیام درست وقایع تاریخی در صدر اسلام چهره حقیقی اسلام و خباثت های دشمنان را معرفی کنیم.
وی در ادامه افزود: ما باید بتوانیم با اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر خم، پیام غدیر را نیز به مانند عاشورا به تمام شیعیان و مسلمان جهان برسانیم زیرا غدیر روز عهد و پیمان با ولایت و یادآور حلقه وصل دو اصل مهم نبوت و امامت، روز رسوایی دشمن و آزمون بزرگ ولایت مداری است.
والدی تصریح کرد: در همین راستا بازسازی واقعه بزرگ تاریخی غدیر به همت ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، ادارات، نهادها و سازمان‌های فرهنگی شهرستان و شورای اسلامی و شهرداری محمودآبادنمونه روز دوشنبه 29 شهریور ماه ساعت 16 و 30 دقیقه در بلوار دکتر حسابی، انتهای خیابان 30 متری شهرداری محمودآباد نمونه برگزار خواهد شد و از عموم مردم خواستاریم تا در این برنامه شرکت کنند.
این مسئول در خاتمه عنوان کرد: وظیفه امروز ما این است که در ترویج بحث امامت و به ویژه محبت به اهل بیت(ع) در جامعه نقش ایفا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار