مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: 330 طرح و واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به بانک‌های عامل با هدف رونق اقتصادی معرفی شد.
کد خبر: ۲۹۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا خانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: 330 طرح و واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به بانک‌های عامل با هدف رونق اقتصادی، تولید و ایجاد اشتغال پایدار معرفی که به 42 واحد تولیدی 615 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی ادامه داد: به منظور برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید، فعال سازی ظرفیت تولیدی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و ارتقای توان رقابت‌پذیری آن‌ها و کمک به راه‌اندازی طرح‌های صنعتی که پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد دارند، با برگزاری جلسات کمیته کارگروه فرعی تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین پرونده متقاضیان بررسی و به بانک معرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به تأکید استاندار بر حل مشکلات واحدهای صنعتی گفت: هماهنگی برای بازدید استاندار و معاونان و دستگاه‌های ذی‌ربط با بررسی مسائل و مشکلات حوزه تولید انجام و خوشبختانه گام‌های مثبتی برداشته شده و که نتیجه آن پرداخت بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات در طول چند ماه گذشته به واحدها و طرح‌های صنعتی در این استان بوده است.

خانپور از طرح‌ها و واحدها صنعتی که تکمیل‌کننده زنجیره تأمین، دارای بازار و اشتغال‌زایی مناسب، صادرات‌گرا، دانش‌بنیان و صنایع نوین رقابت‌پذیری با واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و غیره باشد را شناسایی و برای أخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شود.

وی تصریح کرد: در طول پنج ماه اخیر تاکنون تعداد 769 طرح و واحد صنعتی در استان قزوین به تصویب رسیده که از این تعداد 330 طرح و واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر است که تاکنون 42 واحد و طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی کاسپین، آراسنج، لیا و خرمدشت به میزان 615 میلیارد ریال به معرفی شدگان بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شده است.

گفتنی است، میزان اشتغالزایی 42 واحد تولیدی دریافت‌کننده تسهیلات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی یک هزار و 794 نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار