انفجار تانکر حامل حلال روغن یک کارخانه روغن سازی در روستای حسین آباد از توابع بخش کوهین قزوین هفت مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۲۹۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قزوین، دکتر محمدرضا مدبر افزود: با اعلام این حادثه که ساعت 11 و 24 دقیقه امروز /شنبه/ به مرکز فوریت های پزشکی استان گزارش شد، آمبولانس های پایگاه های آقابابا، کوهین، عوارضی 4 و صفا به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: این حادثه دارای هفت مصدوم بود که سه تن از آنها دچار سوختگی 90 تا 100 درصد درجه 3، دو تن سوختگی 50 درصد درجه 2، یک تن سوختگی 10 درصد درجه 2 و یک تن دیگر نیز در حال بررسی است.
مدبر ادامه داد: تمامی مصدومان حادثه توسط آمبولانس های اورژانس 115 به مرکز آموزشی، درمانی شهید رجایی قزوین منتقل و حال سه تن از آنها نیز وخیم گزارش شده است.
علت این حادثه از سوی عوامل شرکت، انفجار ماده حلال روغن در حین انتقال به داخل تانکر کامیون اعلام شده است.
مدیرکل ستاد بحران استانداری قزوین نیز در این رابطه گفت: در پی وقوع انفجار تانکر حمل هیدروکربن هنگام بارگیری در شرکت زرین روغن، این حادثه منجر به آتش سوزی تانکر، خسارت مالی به تاسیسات شرکت و نیز مجروح شدن تعدادی از کارکنان این شرکت شد.
رضا گروسی ادامه داد: پس از مهار آتش سوزی، مصدومان حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل و آتش توسط عوامل آتش نشانی قزوین و محمودآباد حاضر در محل، مهار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار