دانش آموزان قزوینی در المپیادهای علمی کشور 4 مدال درخشان کسب نمودند
کد خبر: ۲۹۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، دانش آموزان قزوینی با شرکت در المپیادهای علمی کشور، 4 مدال درخشان کسب نمودند.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این خصوص اظهار داشت: المپیادهای علمی ویژه دانش آموزان دوره دوم متوسطه در استان در سال تحصیلی 95-94 برگزار شد.

وی افزود: آزمون المپیاد علمی در استان در دو مرحله برگزار شد که یک هزار و 282 نفر از دانش آموزان در مرحله اول استانی شرکت نمودند که از این تعداد 120 دانش آموز به مرحله دوم استانی راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: از مجموع 120 دانش آموز شرکت کننده در مرحله دوم المپیاد علمی استانی، شش نفر از دانش آموزان توانستند با کسب رتبه برتر به مرحله کشوری راه یابند.

قاسمی تصریح کرد: از مجموع شش دانش آموز راه یافته به المپیادهای علمی، 4 دانش آموزان موفق به کسب رتبه برتر و مدال شامل یک طلا، 2 نقره و یک برنز شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: المپیادهای علمی در 7 رشته شامل ادبی، زیست، فزیک، شیمی، ریاضی، رایانه و نجوم و اخترشناسی برگزار شده است.

 اسامی دانش آموزان معين قاسمي كسب مدال طلا در رشته زيست شناسي،  ايمان ذاكري احمد آباد كسب مدال نقره در رشته ادبي، حميد رضا كامكاري كسب مدال نقره در رشته كامپيوتر، محمد امين رئيسي كسب مدال برنز در رشته كامپيوتر می باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار