مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با تفکیک مدیریت راهداری شاهد انتقال این مجموعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تا آخر شهریور ماه هستیم.
کد خبر: ۲۹۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 15 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت‌خواه در نشست با مسؤولان راه و شهرسازی اردبیل اظهار کرد: با انتقال وظایف راهداری از اداره کل راه و شهرسازی استان به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل طبق دستورالعمل صادره از وزارت راه و شهرسازی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مرکز استان و در شهرستان‌ها تشکیل و راه‌اندازی می‌شوند.

وی افزود: با انتقال وظایف راهداری از اداره کل راه و شهرسازی استان به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل بر اساس دستورالعمل صادره از مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، با تغییر نام اداره کل حمل و نقل و پایانه‌‌های استان اردبیل به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مرکز استان و در شهرستان‌ها تشکیل و از اول مهر ماه سال جاری راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با تفکیک مدیریت راهداری شاهد انتقال این مجموعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تا آخر شهریورماه هستیم.

محبت‌خواه تصریح کرد: تمامی اعتبارات مربوطه به امور راهداری شامل (ملی، استانی و هزینه‌ای) اموال منقول و غیرمنقول و نیروهای انسانی اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انتقال خواهند یافت.

وی افزود: طبق دستور صادره از وزارت راه و شهرسازی، استان اردبیل به عنوان پایلوت در نحوه صدور احکام پرسنل انتقال یافته انتخاب و اداره کل راه و شهرسازی استان احکام مربوط به نیروهای انتقالی را صادر و مراحل اداری صورت گرفته است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از اول مهرماه تمامی وظایف و اختیارات مربوط به راهداری در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان صورت خواهد گرفت. فرایند انتقال طی مکاتباتی به استحضار مسؤولان وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان رسیده است.

ایمن‌سازی محل رانش گردنه صائین در نیر  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر در این جلسه از ایمن‌سازی محل رانش گردنه صائین خبر داد.

احمد مهارتی در بازدید از محل رانش در گردنه صائین با اعلام این خبر افزود: این عملیات در راستای ایمن‌سازی محل رانش صائین با شانه‌سازی مصالح شنی و تراشه آسفالت با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای و ایجاد مسیر تردد ایمن و روان در گردنه صائین انجام یافته است.

وی افزود: این عملیات با تلاش راهدارن انجام و هم‌اکنون تردد ایمن و روان در این گردنه جریان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار