بنابر رای داوران هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
نمایش عروسکی "هیولای کوچک"، کاری از اعضای مرکز فرهنگی و هنری شریفیه به مرحله نهایی هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.
کد خبر: ۲۹۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 15 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در پی داوری 65نمایش برگزیده استانی از سراسر کشور، نمایش عروسکی "هیولای کوچک"، کاری از اعضای مرکز فرهنگی و هنری شریفیه به مرحله نهایی هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.
هیولای کوچک"یک نمایش عروسکی با تکنیک میله‌ای-سایه ای است که براساس کتاب کلیله و دمنه توسط مهدی مردانی "کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان قزوین" بازنویسی شده و "آزاده آقامیربها"(مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری شریفیه) آن را کارگردانی کرده است.
مریم ایوبی، ساجده ایوبی، کوثر دلیلی، مبینا بهرامی، زهرا محمودی و مهسا بهرامی اعضای مرکز فرهنگی و هنری شریفیه هستند که عروسک گردانی و صداپیشگی این نمایش را برعهده دارند.
طراحی و ساخت عروسک‌های این نمایش را نسیم یاقوتی برعهده داشته و طراحی دکور را آزاده آقامیربها انجام داده است، در بخش ساخت دکور هم رقیه راستگرد و مرضیه وثوقیان با آزاده آقامیربها همکاری کرده اند.
 یادآور می شود بیش از 450 گروه نمایشی و نزدیک به دوهزار و 800 نفر در مراحل اولیه هفدهمین جشنواره‌ی نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کرده‌اند و اکنون از میان آن‌ها  یازده نمایش به عنوان برگزیده معرفی شده اند.
 
هفدهمین جشنواره‌ی نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهر 1395 در مازندران و شهر ساری برگزار می‌شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار