مسؤول سازمان بسیج رسانه قزوین:
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: خبرنگاران نباید در گمراهی رسانه‌های ضدانقلابی شریک شوند چراکه لازمه فعالیت آن‌ها صداقت و آگاهی‌بخشی به مردم جامعه است.
کد خبر: ۲۹۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد سرباز در نشست تخصصی اخلاق و رسانه که بعد از ظهر امروز با حضور اعضای سازمان بسیج رسانه استان قزوین صورت گرفت با بیان اینکه اصحاب رسانه نباید جناحی عمل کنند، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی بارز رسانه‌ها، انقلابی عمل کردن است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید علیه رسانه‌های ضدانقلابی ایستادگی کنند، ادامه داد: صداقت و انقلابی عمل کردن از مصادیق بارز خبرنگاران است که باید به آن توجه ویژه‌ای کنند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: خبرنگاران نباید در گمراهی رسانه‌های ضدانقلابی شریک شوند چراکه لازمه فعالیت آن‌ها صداقت و آگاهی‌بخشی به مردم جامعه است.

سرباز با اشاره به اینکه اخلاق رسانه‌ای یکی از مهم‌ترین اولویت فعالیت‌های رسانه است، عنوان کرد: اصحاب رسانه باید برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند و در این زمینه نباید اختلاف‌نظر داشته باشند.

این مسؤول بیان کرد: خبرنگاران باید به رسالت انقلابی خود در آگاهی‌بخشی و انتقال و انعکاس اخبار مشکلات مردم و جامعه را در بخش‌های مختلف به گوش مسؤولان برسانند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: فتنه‌های دشمنان باید از سوی اصحاب رسانه خنثی شود چراکه یکی از مهم‌ترین اهداف و دغدغه‌های دشمنان سرکوبی نظام و انقلاب است که می‌طلبد خبرنگاران به گونه‌ای عمل کرده تا دشمنان نتوانند از اخبار سوءاستفاده کنند.

سرباز یادآور شد: خبرنگاران باید با رعایت منشور اخلاقی بر اساس سیاست‌های نظام اخبار را منعکس و در زمینه آگاهی‌بخشی به مردم تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار