مسؤول کانون سیدالشهدا(ع) سازمان بسیج رسانه قزوین:
مسؤول کانون سیدالشهدا(ع) سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: رسانه‌ها باید صریح و صادق عمل کنند چراکه شفاف‌سازی در جامعه یکی از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۲۹۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا ضرغامی در نشست تخصصی اخلاق و رسانه که بعد از ظهر امروز با حضور اعضای سازمان بسیج رسانه استان قزوین صورت گرفت، اظهار داشت: رسانه‌ها باید صریح و صادق عمل کنند چراکه شفاف‌سازی در جامعه یکی از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ادامه داد: امروز با هجمه دشمن و توطئه‌های آن در کشور می‌طلبد اصحاب رسانه با قلم و رسالت خود حافظ آرمان‌های امام(ره) و رهبری باشند و برای اعتلای کشور تلاش کنند.

مسؤول کانون سیدالشهدا(ع) سازمان بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه خروجی کار خبرنگاران باید مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر باشد، اضافه کرد: نظارت بر عملکردها از طریق شفاف‌سازی، رسالت خبرنگاران را تشکیل می‌دهد.

ضرغامی یادآور شد: اصحاب رسانه با هوشیاری و ذکاوت خود باید در حفظ آبروی مردم و نظام و همچنین افشای توطئه‌های دشمنان تلاش کنند تا آفات جامعه ریشه‌کن شود.

این مسؤول مطرح کرد: امروز فساد در مسیر حرکت مسؤولان نظام و جامعه مشاهده می‌شود که این خود تهدید بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

مسؤول کانون سیدالشهدا(ع) سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: بصیرت‌افزایی در آگاهی و اطلاع‌رسانی نقش بسزایی ایفا می‌کند چراکه روشنگری و شفاف‌سازی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه است.

ضرغامی با اشاره به اخلاق رسانه‌ای تصریح کرد: انتشار هرگونه اخبار کذب می‌تواند مردم را به سوی ناهنجاری سوق دهد که در این زمینه اصحاب رسانه باید در مسیر درست حرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار