فرمانده شیفت ایستگاه شماره 6 سازمان آتش‌نشانی قزوین:
فرمانده شیفت ایستگاه شماره 6 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش‌سوزی مغازه ابزارفروشی در قزوین با تلاش آتش‌نشانان به موقع اطفاء شد.
کد خبر: ۲۹۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، حسین ابراهیمیان اظهار داشت: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش‌نشانی قزوین در ساعت 23 و 05 دقیقه روز یکشنبه بیست و یکم شهریور ماه، از آتش‌سوزی یک باب مغازه ابزارفروشی خبر داده شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های شماره 6 و سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در کمتر از 3 دقیقه به محل اعزام و مشاهده کردند مغازه مذکور طعمه حریق شده و شعله‌های آتش و دود داخل مغازه به سرعت در حال گسترش است.

وی افزود: آتش‌نشانان با سرعت عمل نسبت به بریدن قفل و باز کردن درب ورودی اقدام و سپس با استفاده از تجهیزات مخصوص آتش‌نشانی نسبت به شناسایی کانون حریق و خاموش کردن آتش با حداقل خسارت ممکن اقدام کردند.

فرمانده شیفت ایستگاه شماره 6 سازمان آتش‌نشانی قزوین اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه دود و ایمن‌سازی کامل محل نسبت به تحویل مغازه به مالک اقدام و به مأموریت خود پایان دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار