در حرکتی ابتکاری:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دانش آموزان تاکستان در حرکت ابتکاری و جدید با برگزاری جشن امیدها ویژه دانش آموزان پایه دهم به استقبال سال تحصیلی جدید می روند.
کد خبر: ۲۹۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، آیین نمادین روزامیدها ویژه دانش آموزان پایه دهم متوسطه ومانور بازگشایی مدارس روزچهارشنبه با حضور مسئولان استانی در دبیرستان امام حسین(ع) شهر تاکستان برگزار شد.

سالار قاسمی در این مراسم گفت: جشن امیدها از ابتکارات استان قزوین است و در دولت تدبیر و امید باید اجرایی وعملگرا باشیم تا به دستاوردهای مهمی برسیم.

وی افزود:هر موقع به جوانان بها داده ایم کشورمان رشد کرده لذا دانش آموزان باید در همه عرصه ها مشارکت داشته باشند زیرا اعتقاد دولت تدبیر و امید، دانش آموزباوری و دانش آموز یاوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دانش آموزان پایه دهم باید نظم، علم آموزی و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند و از پایه دهم برنامه ریزی کنید تا در مدارج عالی رتبه های خوبی کسب کنند.

وی بیان کرد: اگر حتی یک روز هم تعلل کنید عقب خواهید ماند، انسانهایی که عشق و امید نداشته باشند به جایی نخواهند رسید اما با امیدواری و عقلانیت موفق خواهیم شد.

قاسمی یادآورشد:در تاکستان لازم است آزمایشگاه نانو و پژوهش سرای دانش آموزی راه اندازی شود که در این راستا تلاش خواهیم کرد دومین آزمایشگاه نانو را در این شهر تاسیس کنیم و با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و شهدای گرانقدر، سال تحصیلی خوبی رو آغاز خواهیم کرد و امیدواریم خدمتگزار خوبی برای همه دانش آموزان و فرهنگیان گرامی باشیم.

رحمانی: آماده آغاز سال تحصیلی با نشاط هستیم

رضا رحمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان نیز در این مراسم گفت: دانش آموزان امید آینده این کشور هستند و مهر امسال مهری ماندگارخواهد بود.

وی افزود: کمیته های ۵ گانه پروژه مهر در سال جاری در شهرستان تاکستان فعال هستند و همه آماده ایم مهری خوب و ماندگار با تدبیر و اعتدال را آغاز کنیم.

رحمانی تصریح کرد: پایگاه کنکور دانش آموزان تاکستان فعال شده و با تدبیر و اعتدال در تحقق اهداف آموزش و پرورش و تربیت ایرانی، اسلامی فرزندان این مرز و بوم گام های موثری برخواهیم داشت که در این راه به مشارکت و همکاری والدین و خانواده ها نیازمندیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد سال تحصیلی خوبی داشته باشیم و امسال با نشاط و شادابی و معنویت برای دانش آموزان همراه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار