رییس امور تربیتی آموزش و پرورش قزوین:
از آموزش و پرورش نواحی و مناطق برتر در حوزه عملکرد فعالیت های پرورشی در همایش مدیران، رؤسا و معاونین پرورشی استان تقدیر شد.
کد خبر: ۲۹۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، از مدیران، روسا و معاونان پرورشی شهرستان ها، نواحی و مناطق برتر، فعال و شایسته تقدیر آموزش و پرورش استان قزوین در ارزیابی عملکرد فعالیت های حوزه پرورشی سال تحصیلی 95-94 با مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تجلیل شد.

کیانی رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه همایش مشترک مدیران، روسا و معاونان پرورشی نواحی و مناطق استان قزوین گفت: فرآیند ارزیابی عملکرد پرورشی نواحی و مناطق استان را در سال تحصیلی 95-94 براساس تدوين شاخص های ارزیابی عملكرد پرورشي نواحی و مناطق، طرح موضوع و بررسي شاخص هاي ادارات، تهيه شیوه نامه ارزیابی و ارسال آن به نواحی و مناطق به همراه شاخص های ادارات، خود ارزيابي توسط نواحي و مناطق، بررسي نمون برگ هاي خود ارزيابي به همراه مستندات ارسالي از نواحي و مناطق، ارسال نتايج اوليه ارزيابي به نواحي و مناطق به همراه نمون برگ تجديد نظر خواهي در صورت داشتن اعتراض و رسيدگي به اعتراضات و ارزيابي نهايي توسط ادارت حوزه پرورشي و استخراج نتايج نهايي انجام شد.

کیانی خاطر نشان کرد: فرآیند ارزیابی عملکرد پرورشی نواحی و مناطق استان بر اساس 550 امتیاز شامل 510 امتیاز شاخص های اختصاصی ادارات حوزه پرورشی و فرهنگی و 40 امتیازشاخص های عمومی انجام پذیرفته است.

رییس امور تربیتی آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: براساس نتایج حاصله از این ارزیابی، نواحی یک و دو قزوین، و شهرستان البرز رتبه برتر، شهرستان های آبیک، تاکستان، آوج و مناطق اسفرورین و ضیاءآباد رتبه فعال و شهرستان بوئین زهرا و مناطق شال، خرمدشت، الموت شرقی، طارم سفلی و الموت غربی رتبه شایسته تقدیر کسب نمودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار