رئيس پليس آگاهي استان از كشف 260 ميليون ريال كالاي قاچاق در اين استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷ 11 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ "آرش مرداي"در تشريح اين خبر گفت:ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان تاکستان در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز در سه راهي" ضياء آباد " به يک دستگاه "خودروي پرايد " مشكوك و دستور ايست صادر كردند.
اين مقام انتظامي افزود: رانتده سواري پرايد بدون توجه به فرمان ايست پليس متواري که پس از تعقيب و گريز ماموران خودرو را متوقف و در بازرسي ماموران از سواري پرايد که حامل بار قاچاق بود ، تعداد هفت هزار و هشت عدد انواع مواد  شوينده قاچاق خارجي كشف شد.
سرهنگ مرادي اضافه کرد: در اقدامي ديگر نيز ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در عوارضي آزاد راه "قزوين -زنجان"به يک دستگاه  خودرو "پرژو 405" مشكوك و پس از متوقف کردن تعداد 360 ثوب البسه زنانه خارجي قاچاق کشف کردند .
رئيس پليس آگاهي استان خاصر نشان کرد : ماموران يگان امداد فرماندهي انتظامي شهرستان قزوين نيز در عملياتي ديگر پس از متوقف کردن يک دستگاه خودرو پژو 405 و بازرسي از خودرو تعداد 76 قوطي شکلات خارجي و دو هزار و 88 عدد  انواع شکلات  خارجي قاچاق کشف شد.
وي در پايان با اشاره به ارزش بيش از 260ميليون ريالي كالاهاي كشف شده بيان داشت:در همين راستا تعداد پنج نفر دستگير که پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار