فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه سرشماری در شهرستان ری نباید بر مبنای جمعیت کلانشهر تهران انجام شود، از مسوولان مربوطه در امر سرشماری درخواست کرد تا این فرآیند به شکل شهرستانی و مستقل و بر اساس جمعیت خود شهرستان انجام شود.
کد خبر: ۲۹۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 11 September 2016
هدایت الله جمالی پور در دومین جلسه ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ری، سرشماری نفوس و مسکن را یک امر اساسی برای توسعه و پیشرفت کشور برشمرد و اظهار داشت: همه دستگاه ها با تمام ظرفیت به ستاد سرشماری شهرستان کمک خواهند کرد تا این سرشماری به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مرکز آمار باید بودجه و اعتبارات لازم را پیش بینی کند تا تصمیمات لازم در فرآیند سرشماری نفوس و مسکن گرفته شود.

جمالی پور عنوان داشت: از ماموران سرشماری انتظار می رود تا با دقت و حساسیت بالایی کار سرشماری را انجام دهند تا آمار دقیقی از نفوس و مسکن جهت برنامه ریزی های کلان کشور بدست آید.

وی در پایان گفت: از شهروندان عزیز درخواست می شود همکاری لازم و کامل را با مأموران سرشماری در جهت ارائه اطلاعات صحیح و دقیق، داشته باشند.

دومین جلسه ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ری با حضور جمالی پور فرماندار ویژه ری و مسئولان مربوطه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار