نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: کد دستگاه قضایی در آیه 25 سوره حدید آمده است و همه باید این زمینه را فراهم کنند تا مردم با اراده خود عدالت را محقق سازند.
کد خبر: ۲۹۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در آیین رونمایی از سامانه ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی که پیش از ظهر امروز در سالن همایش عدالت دادگستری استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: خداوند هدف از بعثت انبیا را در قرآن کریم مطرح و در هر قسمتی از آن مواردی را برجسته کرده است.

وی ادامه داد: در آیه 36 سوره نحل وجه مشترک تمام انبیا دعوت به عبادت و بندگی بوده و در آیه 25 سوره حدید هم تحقق عدالت در جامعه برجسته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه دعوت به عبادت و بندگی و تحقق عدالت در جامعه برای یکدیگر هستند و منافاتی با هم ندارند، تصریح کرد: کد دستگاه قضایی در آیه 25 سوره حدید آمده است و همه باید این زمینه را فراهم کنند تا مردم با اراده خود عدالت را محقق سازند.

عابدینی عنوان کرد: شکوفا شدن کرامت انسانی هم با فراهم شدن زمینه تحقق عدالت از سوی مردم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سامانه ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی برآورده کردن نیاز مردم را تسهیل می‌کند، تشریح کرد: این طرح‌ها ابزاری برای تحقق عدالت و قسط در جامعه بوده و خروجی آن باید امنیت و آسایش مردم باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: امنیت از آب و نان مردم واجب‌تر بوده و حضرت ابراهیم قبل و بعد از ساخته شدن شهر از خداوند امنیت را طلب کرد که این امر نشان از اهمیت آن است.

عابدینی خاطرنشان کرد: مردم باید در تمام لحظات زندگی و جامعه شهرنشینی احساس امنیت کنند و حق خود را بیابند تا دعاگوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزاران آن باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار