همزمان با روز عید سعید قربان صورت می‌گیرد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: روز دوشنبه همزمان با عید سعید قربان ساعت 17 مأذنه گلدسته‌های حرم طفلان مسلم(ع) در شهر مسیب عراق تحویل حرم می‌شود.
کد خبر: ۲۹۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین ، سهرابعلی احمدی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس قزوین از کشور عراق با اشاره به برنامه‌های پیش رو ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در شهر مسیب کشور عراق اظهار داشت: مأذنه گلدسته‌های حرم طفلان مسلم(ع) در شهر مسیب عراق از برنامه‌هایی است که اقدام و تکمیل شد.

وی با بیان اینکه طلاکاری و کار هنری مأذنه گلدسته‌های حرم طفلان مسلم(ع) تکمیل و به اتمام رسیده است، ادامه داد: روز دوشنبه همزمان با عید قربان ساعت 17 این مأذنه گلدسته‌ها تحویل حرم می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های این ستاد در شهر مسیب عراق علاوه بر مأذنه گلدسته‌های حرم طفلان مسلم(ع)، ایوان آینه و ایوان کاشی با توجه به برنامه‌های کلانی که در ستاد بازسازی حرم طفلان مسلم(ع) است به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدی یادآور شد: در مراسم افتتاح مأذنه گلدسته‌های حرم طفلان مسلم(ع) مسؤولان ستادهای بازسازی کربلا، نجف، کاظمین، سامرا، مسؤولان وقف شیعه عراق، رؤسای عشایر و قبایل و کنسولگری کربلا و نجف حضور دارند که از این مأذنه‌ها بازدید کنند.

وی بیان کرد: پروژه ساخت مأذنه گلدسته‎های طفلان مسلم با حمایت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین آغاز و پس از هشت ماه آماده نصب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار