رئیس کل دادگستری قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: موضوع ابلاغ الکترونیک خدمت جدیدی نیست و مقرر شده در راستای بهینه کردن خدمت به مردم، در یک فضای مجازی و تبادل خدمتی جدید انجام شود.
کد خبر: ۲۹۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جمال انصاری در آیین رونمایی از سامانه ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی که صبح امروز در سالن همایش عدالت دادگستری استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در محضر تمام مقامات و مسؤولان این استان از اعتماد ریاست قوه قضاییه که استان قزوین را به عنوان یکی از دو استان پایلوت کشور در مباحث قضایی الکترونیکی انتخاب کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: پیش از این هم دادگستری استان قزوین با رویکرد ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی خدماتی را داشته و در حال حاضر این اقدام با اعتماد قوه قضاییه و فراهم آمدن زیرساخت‌های استانی صورت گرفته است و از خداوند منان می‌خواهیم که به دادگستری استان در نهادینه کردن این خدمت بزرگ توفیق حاصل کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: موضوع ابلاغ الکترونیک خدمت جدیدی نیست و مقرر شده در زمینه بهینه کردن خدمت به مردم، در یک فضای مجازی و تبادل خدمتی جدید انجام شود.

انصاری گفت: دادگستری استان قزوین خدمات مختلفی را به مردم این استان ارائه می‌دهد که در بیان آن فرصت جداگانه‌ای می‌خواهد اما ارائه خدمات جدید و این‌چنینی فرصت جدیدی را برای مردم در رسیدگی به اقدامات قضایی خود ایجاد می‌کند.

این مسؤول در پایان ضمن تشکر از رسانه‌ها که همیشه همراه دستگاه قضایی استان قزوین بوده‌اند، خاطرنشان کرد: از تمام افراد و دستگاه‌های ذیربط این استان تقاضای مساعدت در این مسیر پرفراز و نشیب برای بهینه کردن خدمت‌‌رسانی به مردم را خواستاریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار