مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از بهره مندی ۱۶ روستای منطقه آوج از گاز طبیعی در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، ۱۶ روستای فاقد گاز در بخش های خرقان غربی و شرقی شهرستان آوج در دهه فجر امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد. وی بیان داشت با گازدار شدن این ۱۶ روستا۱۴۰۰ خانوار روستایی به جمع مشترکان گاز افزوده خواهند شد. مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین همچنین بیان داشت هم اکنون ۶۶ روستای شهرستان آوج به شبکه سراسری گاز متصل هستند که معادل ۴۱ درصد روستاهای این منطقه است.

وی با اشاره به این موضوع که در منطقه آوج و آبگرم توسعه گازرسانی به اندازه سایر بخش های استان پیشرفت نداشته است اظهار داشت شرکت گاز استان طبق برنامه ریزی صورت گرفته تمام توان خود را بکار گرفته است تا بتواند تا پایان سال ۹۶ با گازرسانی به روستاها، نفوذ گاز در منطقه آوج و آبگرم را به سطح مطلوب و مناسبی برساند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه بیان داشت : در هفته دولت امسال نیز عملیات گازرسانی به ۱۱ روستای این منطقه با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال به اتمام رسید و ۱۱۷۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند شدند.

بوشهری همچنین با اشاره به کلنگ زنی گازرسانی به ۲۹ روستای دیگر در این منطقه همزمان با هفته دولت بیان کرد: برای گازرسانی به این ۲۹ روستا از توابع شهرستان آوج ۱۴۸ میلیارد ریال بودجه پیش بینی شده است که با گازرسانی به آنها دو هزار و ۱۲۳ خانوار از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی اظهار امیدواری کرد با اتمام پروژه های گازرسانی در حال اجرای شرکت گاز استان قزوین تا پایان سال ۹۶ شاهد گازرسانی ۹۰ درصدی  به روستاهای استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار