رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین خبر داد
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: 970 کیلوگرم ماهی منجمد مشکوک به فساد در خودرو حمل شده به یکی از کارخانجات تولید تن ماهی توسط دامپزشکی شهرستان قزوین توقیف شد.
کد خبر: ۲۹۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عیسی غیاث‌یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: 970 کیلوگرم ماهی منجمد مشکوک به فساد در خودرو حمل شده به یکی از کارخانجات تولید تن ماهی از سوی اداره دامپزشکی شهرستان قزوین توقیف شد.

وی ادامه داد: خودروهای حمل ماهی تن برای ارسال ماهی منجمد به کارخانه‌های تولید کنسرو ماهی ملزم به رعایت شرایط دمایی مناسب در حمل و نقل این فرآورده است و شرایط دمایی کانتینر آن‌ها پس از رسیدن به مقصد از سوی کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی این اداره بررسی می‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اشاره به چگونگی بررسی دمای خودروهای حمل در طول مسیر و احتمال تخلف در این زمینه افزود: تمام خودروهای حمل فرآورده‌های خام دامی ملزم به استفاده از دستگاه ثبت دما(ترموگراف) است که این دستگاه قابلیت ثبت لحظه‌ای تغییرات دمایی در طول مسیر را دارد.

غیاث‌یزدی عنوان کرد: بازرسان دامپزشکی محموله‌ای از ماهی ارسالی از مبدأ استان‌های جنوبی را که به شهرستان قزوین حمل شده بود به دلیل شرایط ظاهری نامناسب توقیف و برای تعیین سلامت محموله، نمونه‌برداری از آن انجام گرفت تا پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش در ارتباط با محموله مذکور تعیین تکلیف نهایی صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار