سیستم سامانه پیامکی نوبت دهی و اعلام بار پایانه باربری قزوین راه اندازی شد.
کد خبر: ۲۹۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 08 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سیستم سامانه پیامکی نوبت دهی و اعلام بار پایانه باربری قزوین صبح پنجشنبه با حضور رحمت شعبانی مدیر کل حمل و نقل وپایانه های استان قزوین، روسای ادارات، رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالای استان قزوین به بهره برداری رسید.

رحمت شعبانی در خصوص راه اندازی این سامانه اظهار داشت: امروزه در جهان از خدمات حمل و نقل تحت عنوان صنعت یاد می شود که نشانه گستردگی و اهمیت این خدمات به عنوان حلقه اتصال صنایع با یکدیگر وعامل ارتباط میان تولید و بازارهای مصرف است.

وی افزود: بر همین اساس است که همبستگی و پیوند میان نظام حمل و نقل و فرایند توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع، آنچنان حساس و پیچیده است که کارشناسان صنعت حمل و نقل را به عنوان نیروی محرکه توسعه و کارآمدی و توانمندی آن را زمینه ساز توسعه پایدار در هر کشور می دانند.

مدیر کل حمل و نقل وپایانه های استان قزوین تصریح کرد: این طرح موجب افزایش بهره وری در بخش حمل و نقل کالای استان و همچنین جلوگیری از تردد پی درپی ناوگان، جلوگیری از افزایش ترافیک جاده ای در محورهای مواصلاتی، جلوگیری از افزایش مصرف سوخت، معطلی و ماندگاری رانندگان در پایانه بار که افزایش هزینه ها در پایانه باربری را داشته است می شود.

شعبانی بیان کرد: با اجرای طرح سامانه نوبت دهی اعلام بار پایانه باربری قزوین هم اکنون رانندگان و ناوگانی که قصد دریافت بار از طریق سالن اعلام بار را دارند باید ضمن ورود با کامیون به پایانه بار نسبت به دریافت نوبت اقدام و درانتظار و انتخاب و دریافت مجوز و بارگیری قرار می گیرند.

وی افزود: در این طرح با توسعه زیرساخت های اینترنتی به صورت آنلاین رانندگانی که دارای کارت هوشمند شخص وناوگان معتبر هستند می توانند در سامانه پیامکی نوبت دهی در محل ورودی پایانه باربری قزوین ثبت نام کرده و برای مدت زمان مشخص نوبت رزرو کنند.

مدیر کل حمل و نقل وپایانه های استان قزوین خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق رانندگان با توجه به قابلیت های این سامانه نوبت دهی، به محض دریافت مجوز حمل بار (بارنامه) از هر یک از شرکت های حمل و نقل کالای استان نوبت دریافتی آنها باطل خواهد شد، وی ابراز امیدواری کرد انشاءالله با راه اندازی این طرح شاهد نظم بیشتر در سیستم نوبت دهی اعلام بار و توزیع عادلانه بار بین رانندگان استان خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار