به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قزوین صورت می‌گیرد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از برگزاری نشست تخصصی «کتابخوان هنر» در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 07 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: نشست تخصصی «کتابخوان هنر» با حضور اساتید و پژوهشگران برجسته استان قزوین در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب میراثی ماندگار، پدیده‌ای شکوهمند، با ارزش و عنصری رشدآفرین و روشنگر در پهنه زندگانی بشر است، عنوان کرد: فرهنگ و باورهای دینی مردم در قالب آیین مقدس اسلام مبتنی بر ارزش، بینش، دانش و ارجمندی کتاب و نگارش است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با اشاره به ارزش و اهمیت کتاب افزود: خداوند منان معجزه ابدی و محبوب‌ترین فرستاده‌ خود را یک کتاب قرار داده که این کتاب همان قرآن کریم سرآمد همه کتاب‌های جهان است.

رمضانی تصریح کرد: همچنین پیشینه فرهنگی مردم جامعه در عصر شکوفایی تمدن اسلامی و اهتمام دانشمندان ایرانی در پدید آوردن آثار ارزشمند و جهانی ناظر بر اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در همین راستا نشست تخصصی کتابخوان هنر به منظور معرفی و به‌ اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده در استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین یادآور شد: این نشست روز چهارشنبه هفدهم شهریور ماه سال جاری ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن اجتماعات مولانا مجتمع فرهنگی هنری ارشاد واقع در خیابان نادری، میدان میرعماد این استان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار