مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین گفت: بررای رسیدن به موفقیت دذر برنامه های آموزش و پرورش نیازمند تغییر در روشهای مدیریتی و پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان هستیم.
کد خبر: ۲۹۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 07 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، شمس الله غلامی ظهر چهارشنبه در جمع مدیران مدارس استان که در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: با وجود بیش از ۶۷ هزار دانش آموز در آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین می توان با یک مدیریت خوب و تعریف درست از پروژه مهر به جایگاه مطلوبی رسید.

وی افزود: در میان استانهای کشور دارای رتبه چهارم و پنجم هستیم و در زمینه آموزش، پرورش و تربیت بدنی توانسته ایم به رتبه خوبی برسیم و جایگاه آموزش و پرورش را بالا ببریم که این موفقیت با برنامه ریزی، تعامل و همکاری به دست آمده است.

غلامی بیان کرد: مدارس ما نیازمند تغییرند و این تحول باید ابتدا در مدیریت ایجاد شود چرا که واقعیات امروز جامعه را نمی توان با روشهای گذشته درک کرد بلکه باید با تجدید نظر در روشها و برنامه های گذشته نظریه ها و روش های نوین را جایگزین کنیم.

وی یادآور شد: پاسخ به نیازها و انتظارات دانش آموزان از مسائل مهم و جدی است که باید در مدیریت مدرسه به آن توجه شود زیرا یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به موفقیت پایدار در تعلیم وتربیت، پاسخگویی مناسب به نیازهاست.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین در ادامه از مانور بازگشایی مدارس در روز ۲۴ شهریورماه سال جاری با هدف آماده سازی مدارس خبر داد و گفت: مراسم روز جوانه ها ویژه دانش آموزان پایه هفتم و مراسم روز شکوفه ها ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی در روز ۳۱ شهریور ماه برگزار می شود و مراسم آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در روز شنبه سوم مهر ماه خواهد بود.

غلامی مهمترین ویژگی مدیران را رهبری آموزشی عنوان کرد و یادآورشد: شناخت نقاط قوت و ضعف، نیازسنجی و اصلاح نگرش ازمولفه های اصلی آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین رمز موفقیت مدیران را صداقت، خوشرویی، سعه صدر عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر به مسائل اخلاقی در مدارس شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار