معاون سیاسی وزارت کشور:
معاون سیاسی وزارت کشور توسعه اقتصادی را اولویت مهم فعالیت های دولت یازدهم برشمرد و گفت: دولت یازدهم در عین حال به دنبال تحقق رشد اقتصادی کشور نیز هست.
کد خبر: ۲۹۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 06 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار ایرنا، محمدحسین مقیمی عصر سه شنبه در سفر خود به استان قزوین و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین افزود: رشد اقتصادی زمانی در کشور محقق می شود که با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری در این بخش تقویت شود.
وی ادامه داد: با توجه به جهت گیری های صورت گرفته از سوی دولت یازدهم با مهار سه مشکل رشد اقتصادی، بیکاری و تورم به دنبال خروج از رکود اقتصادی هستیم.
به گفته وی، تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید بهترین برنامه ریزی را انجام داده و سعی دارد تا از منابع موجود به نحو شایسته ای استفاده کرده و در این راه استانداران و فرمانداران هر استان باید یاری رسان به دولت باشند.
مقیمی در ادامه، برقراری امنیت، جلوگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و برگزاری انتخابات سالم را از دیگر اولویت های مهم دولت یازدهم برشمرد.
وی، مباحث امنیتی را نیز یکی از وظایف مهم استانداران، فرمانداران و بخشداران دانست و گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم شاهد ایجاد امنیت مناسب و پایدار در کشور هستیم.
وی به برگزاری انتخابات آینده اشاره و افزود: تمام تلاش دولت بر آن است که انتخابات در فضایی سالم و امن برگزار و برای این منظور نیز نشست های متعددی با استانداران برگزار شده تا همان گونه که در انتخابات دوره گذشته شاهد هیچ مشکلی در کشور نبودیم، انتخابات آینده نیز چنین باشد.
معاون سیاسی وزارت کشور یادآور شد: در انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی جنب و جوش مردم برای شرکت در آن بسیار خوب و در عین آرامش برگزار شد.
مقیمی در ادامه تاکید کرد: دولت تدبیر و امید به این مساله مهم اهتمام ویژه ای داشته و به دنبال آن است که مردم از حقوق قانونی و امنیت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی خوبی در جامعه برخوردار باشند.
وی، رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و برخورد سالم کارمندان دولت با مردم را از ضرورت های مهم و اصلی دستگاه های دولتی برشمرد.
مقیمی در پایان، انتخاب مدیران شایسته و توانمند را یکی دیگر از کارهای مهم دولت یازدهم عنوان و افزود: سیاست کلی دولت و وزارت کشور در انتخاب مدیران دستگاه های دولتی آن است که علاوه بر دارا بودن خصوصیات عمومی در بعد فرهنگی و اعتقادی، مدیری اجرایی و توانمند نیز باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار