علت انتقاد وزير راه از استاندار البرز چه بود؟
تاكنون بيش از 4 هزار واحد مسكن مهر به مردم تحويل داده شده است، اما ساكنان مي‌گويند، از خدمات و زيرساخت‌هاي لازم از جمله خدمات شهري مانند گاز و آب شرب سالم و همچنين مدرسه و مسجد بي بهره‌اند؟
کد خبر: ۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۷ 05 February 2015
به گزارش تابناك – البرز: عباس آخوندي طي سفري كه چندی پیش به استان البرز داشت، از برخي پروژه‌هاي عمراني از جمله واحدهاي مسكن مهر شهر جديد هشتگرد بازديد كرد.
وي در ابتداي برنامه خود به شهرستان ساوجبلاغ سفر کرد و طي بازديدي از پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، از مشكلات مردم آگاه شد.
بر اساس گزارش مسئولان البرزي،‌ در شهر جديد هشتگرد 52 هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت بوده و قرار است تا پایان سال جاری حدود 12 هزار واحد تکمیل شود.
همچنين تاكنون بيش از 4 هزار واحد در قالب اين طرح به مردم تحويل داده شده است، اما ساكنان مي‌گويند، از خدمات و زيرساخت‌هاي لازم از جمله خدمات شهري مانند گاز و آب شرب سالم و همچنين مدرسه و مسجد بي بهره‌اند.
اين مشكلات باعث شد كه وزير راه و شهرسازي به استاندار البرز انتقاد كند.
خبرنگار تابناك از حاشیه‌های این سفر کسب اطلاع کرد وزير راه و شهرسازي به سيد حميد طهايي عالي‌ترين نماينده دولت در البرز گفته كه "چرا واحدهاي مسكن مهر بدون توجه به نياز شهروندان تحويل گرديده است؟"
استاندار البرز نیز وعده داده است تا در کمترین زمان ممکن این اشکالات برطرف شده و واحدهای مسکن مهری که به مردم تحویل داده شده، از خدمات شهری چون برق، آب شرب سالم و گاز بهره‌مند شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار