مدیرکل آموزش و پرورش قزوین
10 پروژه با اعتباری بالغ بر 86 میلیارد و 200 میلیون ریال، به مناسبت بازگشایی مدارس در مهرماه افتتاح خواهند شد.
کد خبر: ۲۹۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 06 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه شورای معاونین با اشاره به عملکرد ستاد پروژه مهر 95 استان گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس، بالغ بر 10 پروژه در مهر ماه سال جاری در استان افتتاح خواهد شد.
وی  افزود: دو واحد آموزشی 12 کلاسه در شهرک مهرگان، دو واحد آموزشی 17 کلاسه و 3 کلاسه در شهرستان تاکستان، یک دبستان 7 کلاسه در ناحیه دو قزوین، یک مدرسه 6 کلاسه در منطقه طارم سفلی، یک دبستان 6 کلاسه در شهرستان آبیک و یک واحد آموزشی 3 کلاسه در شهرستان بویین زهرا از جمله این پروژه ها است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: بازگشایی ورودی جدید اداره کل آموزش و پرورش استان و سالن اجتماعات به متراژ 250 متر مربع از دیگر افتتاحیه ها در ایام بازگشایی مدارس می باشد.
قاسمی تصریح کرد: 10 پروژه افتتاحی در ایام بازگشایی مدارس به متراژ 7 هزار و 408 متر مربع می باشد که با اعتباری بالغ بر 86 میلیارد و 200 میلیون ریال ساخته و تکمیل شده است.
این مقام مسئول اضافه کرد: بالغ بر 128 کلاس درس در سال تحصیلی جدید 96-95 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که از این تعداد، 60 کلاس در پروژه های افتتاحی در هفته دولت و 68 کلاس در پروژه های افتتاحی در ایام بازگشایی مدارس در مهر ماه، می باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه گفت: از مبلغ 86 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده برای پروژه ها، بالغ بر 10 میلیارد و 600 میلیون ریال توسط خیرین استان، مشارکت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار