مسئول تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبدانان از عضویت 2 هزار و 500 نفر در تعاونی های این شهرستان خبر داد و گفت: 250 تعاونی در بخش های مختلف فعالیت دارند.
کد خبر: ۲۹۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 05 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز دوشنبه در آیین تجلیل از تعاونی های موفق این شهرستان همزمان با دومین روز از هفته تعاون، کارگران شاغل در تعاونی های تولیدی را سربازان مخلص جبهه اقتصادی دانست.

وی افزود: دولت در اجرای منویات مقام معظم رهبری مصمم است با بکارگیری همه ظرفیت های بخش خصوصی و راه اندازی واحدهای تولیدی از طریق تزریق منابع و تقویت سرمایه در گردش، ضمن ایجاد رونق در بازار کسب و کار زمینه استقلال اقتصادی آنها را مهیا کند.

مسئول تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبدانان هم در این آیین از عضویت 2 هزار و 500 نفر در تعاونی های این شهرستان خبر داد و گفت: 250 تعاونی در بخش های مختلف فعالیت دارند.

روشن امیری اظهار کرد: این تعداد تعاونی در زمینه دامداری، کشاورزی، خدمات، صنعت، دام و طیور و مشاغل خانگی فعالیت می کنند.

وی توجه دولت تدبیر و امید به بخش تعاون را حایز اهمیت دانست و افزود: هم اکنون 550 نفر از افراد جویای کار در این شرکت های تعاونی مشغول کار شده اند.

مسئول اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبدانان تاکید کرد: سطح تسهیلات اشتغالزایی در بخش شرکت های تعاونی امسال نسبت به سال گذشته 30 در صد افزایش یافته است.

وی یادآور شد: همه کارگران شاغل در این شرکت های تعاونی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و از مزایای درمان و بازنشستگی استفاده می کنند.

در پایان این آیین از اعضای چهار تعاونی موفق شهرستان آبدانان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار