رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین:
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: انجام درست وظایف اداری و تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم به عنوان سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، کارگروه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی ظهر دوشنبه با حضور ناطق معین الدین رئیس سازمان تعاون روستایی استان، علینقی سیمیاری معاون اداری و مالی سازمان، عبدالعلی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از کارکنان در محل سالن جلسات سازمان تعاون روستایی برگزار شد.

معین الدین در این جلسه با اشاره به نقش و جایگاه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی اظهار کرد: انجام درست وظایف اداری و تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم به عنوان سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: احیا و تقویت روح تعهد و وجدان کاری افراد در انجام امور و اجرای قوانین اجتماعی و میزان تاثیر گذاری برنامه های فرهنگی بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در این کمیته تکالیف هریک از مدیریت ها و واحدها مشخص شده است و تحقق اهداف و برنامه های این کمیته منوط به همکاری نزدیک هر یک از کارکنان است.

سیمیاری هم گفت: هماهنگی با سازمان مدیریت و سازمان مرکزی در راستای تشویق و تنبیه کارکنان براساس فرم نظر سنجی، تدوین و ابلاغ دستورالعمل آن صورت می‌گیرد.

عبدالعلی هم در این جلسه بر نقش و جایگاه ارزیابی، فعالیت های سازمان، تقسیم کار در حوزه های مختلف و ثبت و ضبط و مستندسازی تاکید کرد.

تقویت نظارت عمومی بر عملکرد، تاکید بر انجام فعالیت‌ها در زمینه تکریم ارباب رجوع، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و رعایت شئونات اسلامی و اهمیت پرداختن  به امر به معروف و نهی از منکر در ادارات از دیگر موضوعات مورد اشاره در این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار