سفیر چین در ایران:
سفیر چین در ایران برگزاری یازدهمین اجلاس جهانی جاده ابریشم در قزوین را فرصتی خوب برای توسعه روابط بین دو کشور دانست و گفت: در این راه باید بهترین بهره برداری از بازسازی جاده ابریشم در جهت توسعه شهرهای این مسیر به عمل آید.
کد خبر: ۲۹۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، یانگ سن در یازدهمین اجلاس جهانی جاده ابریشم که به میزبانی شهر قزوین در حال برگزاری است، افزود: سفر رئیس جمهوری چین به ایران باعث افزایش روابط دو کشور شده و زمینه های استراتژیک و راهبردی جدیدی را نیز بین این دو فرآهم آورده است.
وی با اشاره به اینکه سرعت بیشتری برای توسعه روابط بین ایران و چین باید صورت گیرد چرا که این مهم به نفع شهروندان دو کشور خواهد بود، ادامه داد: از بازسازی جاده ابریشم ضمن بهره برداری های مناسب، گسترش روابط شهرهای در مسیر این راه نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی اجلاس یازدهم توسط شهرداری قزوین، یادآور شد: امیدواریم بهترین نتیجه در این اجلاس برای توسعه شهرهای مسیر این جاده استراتژیک صورت گیرد.
200 شهر از کشورهای جهان در مسیر جاده ابریشم قرار دارند و قزوین نیز با دارا بودن ظرفیت های فراوان خود، میزبان یازدهمین دوره این اجلاس است.
یازدهمین اجلاس شهرداران جاده ابریشم طی روزهای 13 و 14 شهریورماه جاری به میزبانی قزوین در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار