دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خبر داد:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز درباره حادثه سقوط صخره در تونل جاده چالوس و کشته شدن یک شهروند، گفت: دادستانی کرج به عنوان مدعی‌العموم اعلام جرم کرده است.
کد خبر: ۲۸۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 03 September 2016
حاجی رضا شاکرمی درباره حادثه سقوط صخره در تونل جاده چالوس، گفت: در این اتفاق، صخره‌ای در تونل شماره ۵ جاده چالوس بر روی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ سقوط کرده و موجب مرگ راننده می‌شود.
وی با تاکید بر حساسیت دستگاه قضایی در زمینه حقوق عامه و شهروندان اضافه کرد: با توجه به سابقه ریزش تونل و جان باختن شهروند دیگری در سال گذشته و همچنین مجروح شدن تعدادی از هموطنان، وارد کردن خسارت به خودروهای عبوری به دلیل ریزش صخره و عدم توجه کافی وزارت راه و شهرسازی به تذکرات کتبی برای ایمن‌سازی تونل، دادستانی به عنوان مدعی‌العموم اعلام جرم کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اضافه کرد: در همین رابطه مسئولان و مقصران این حوادث و کوتاهی‌های انجام شده تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.
تابناک البرز در تاریخ دهم شهریور با انتشار خبری نوشت: صبح امروز ریزش کوه در جاده چالوس یک کشته و یک مصدوم در پی داشت.
بر اثر ریزش کوه در محدوده تونل شماره پنج جاده کرج چالوس یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.
براساس این گزارش، ریزش کوه بر روی یک دستگاه خودروی پژو 405 یک نفر از سرنشینان خودور را به کام مرگ کشاند و سرنشین دیگر را به شدت مجروح کرد که با حضور نیروهای هلال احمر این مصدوم نیز به مراکز درمانی انتقال داده شد.
لازم به توضیح است، این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که مسؤولان البرزی هر از چندگاهی خبر از اجرا و تکمیل و اتمام طرح‌های مربوط به ایمن‌سازی جاده چاولس می‌دهند.
حادثه فوق نشان داد که باید بیش از گذشته در این حوزه سرمایه‌گذاری، تخصیص اعتبار و تلاش و جدیت صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار