رئیس شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: هدف از برگزاری اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم مشارکت در احیای جاده ابریشم، ابقای قزوین، معرفی جذب سرمایه‌گذار و گردشگران در سطح فراملی به جهانیان است.
کد خبر: ۲۸۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 03 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی در مراسم یازدهمین اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم که صبح امروز در شبستان امام علی(ع) مسجدالنبی(ص) شهر قزوین با حضور میهمانان خارجی و داخلی برگزار شد، اظهار کرد: یک الگوی موفقی در قدیم‌الایام وجود داشته که به عنوان مسیر تجاری شرق، غرب و قزوین را در بر می‌گرفته و جزیی از آن راه بوده است.

وی ادامه داد: با برگزاری این اجلاس احیا و بازسازی در پیشرفت و توسعه قزوین و روابط خارجی بین مسیر جاده ابریشم تأثیرگذار و نقش مهمی در جهان امروزی ایفا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: یازدهمین اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم با حضور 70 شهردار، 100 میهمان خارجی و 400 نفر از مسؤولان داخلی و استانی تشکیل شده و هدف از برگزاری این اجلاس مشارکت در احیای جاده ابریشم، ابقای قزوین، معرفی جذب سرمایه‌گذار و گردشگران در سطح فراملی به جهانیان است.

فصیحی‌رامندی مطرح کرد: برگزاری مراسم‌های این چنینی باید در بین مردم فرهنگ‌‌سازی شود و مردم قزوین نیز باید از میهمانان پذیرایی و شرایطی فراهم کنند تا ارتباط دوسویه‌ای برای توسعه زیرساخت‌ها فراهم شود.

این مسؤول اضافه کرد: با ارتباط دوسویه در جاده ابریشم زمینه‌ای محیا شود تا رفت و آمد و خروج به آسانی صورت گیرد و بتوانیم کالا، تولیدات و محصولات استان قزوین را به جهان معرفی کنیم و در راستای صادرات با توان و قدرت گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تشریح کرد: محصولات قزوین به آسیای میانه و کشورهای دیگر صادر می‌شود که امید است با برگزاری این اجلاس این صادرات گستره شود تا در کنار فعالیت‌های گردشگری فعالیت‌های پررونق اقتصادی نیز داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار