مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:
فرهنگیان برگزیده استان قزوین برای اولین بار به مسابقات کشوری در رشته های قرائت، حفظ، نهج البلاغه، احکام به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۲۸۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 30 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه استقبال از تیم های اعزامی به مسابقات کشوری اظهار داشت: 8 نفر از فرهنگیان برگزیده در رشته های قرائت، حفظ قرآن، نهج البلاغه و احکام از 31 مرداد ماه لغایت 4 شهریور ماه سال جاری به منظور شرکت در مسابقات کشوری به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: فرهنگیان منتخب استان قزوین پس از شرکت در مرحله منطقه ای و کسب رتبه در مسابقات استانی، برای اولین بار به مسابقات کشوری اعزام گردیدند، البته در سال تحصیلی 95-94 بالغ بر 1000 نفر از فرهنگیان استان قزوین در مسابقات قرآن، عترت و نماز در استان شرکت داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: با اعزام 8 نفر از فرهنگیان قزوین به مسابقات کشوری قرآن، نماز و عترت، تعداد 4 نفر موفق به کسب رتبه دوم، سوم، چهارم و پنجم شدند که هدی صرافها از منطقه تاکستان در رشته حفظ 10 جزء رتبه دوم کشوری، فرخنده جعفری پور از اداره کل آموزش و پرورش در رشته روش تدریس احکام رتبه سوم کشوری، جلال حاج شفیعی ها از ناحیه دو قزوین در رشته روش تدریس احکام رتبه چهارم کشوری و الهام قلیچ افشار از ناحیه یک قزوین در رشته نهج البلاغه رتبه پنجم کشوری را کسب نمودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار