حجت الاسلام عباس افشار مسئول کارگروه یاوران اربعین حسینی: طلاب وروحانیون مدارس علمیه قزوین به مراسم باشکوه اربعین حسینی اعزام می شوند.
کد خبر: ۲۸۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 29 August 2016
  حجت الاسلام عباس افشار مسئول کارگروه یاوران اربعین حسینی ظهر امروز در جلسه کارگروه یاوران اربعین حسینی که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزارشد به اعزام طلاب وروحانیون مدارس علمیه قزوین به مراسم باشکوه اربعین حسینی گفت: در سالهای گذشته حضور طلاب وروحانیون در این مراسم باشکوه ومعنوی  وهمراه با برنامه های مختلف فرهنگی وتبلیغی نبود که امسال با توجه به تاکیدات مدیر حوزه های علمیه استان در خصوص ثبت نام در سامانه مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین صورت خواهد گرفت.
حجت الاسلام افشاذر تصریح کرد:
این هماهنگی حضور روحانیون وطلاب در کاروانهای اربعین حسینی باعث خواهد شد که بتوانند برنامه های ارزشمند تبلیغی وفرهنگی در این مراسم وهمراه با کاروانها داشته باشند.
وی ادامه داد:
تا کنون طلاب وروحانیون از مدارس علمیه قزوین دئر این سامانه برای اعزام به مراسم اربعین حسینی ثبت نام نمودند که این ثبت نام همچنان ادامه خواهد داشت.
این مسئول بهع حضور باشکوه ملت ایران از اقصی نقاط ایران وحتی کشورهای مختلف در این کنگره عظیم معنوی اشاره وبیان داشت:
زمانی که ایرانی ها در مراسم اربعین حضور نداشتند داعش در نزدیکی های کربلا وبغداد بود وورود زائران اربعین حسینی وخیر وبرکت آنها موجب شد که خطر داعش از عتبات عالیات وحتی بغداد دفع شود.
وی خاطرنشان کرد:
ار بعین حسینی از چند سال پیش رونق خوبی گرفته است وحضور ایرانی ها در مراسم اربعین موجب شد که داعش کیلومترها عقب نشینی نماید.
حجت الاسلام افشار به حضور زائران اربعین حسینی در این همایش بزرگ عنوان داشت:
هر زائر با اخلاص که وارد این سرزمین می شود خیر وبرکت دارد وبهترین پاسخی که به تکفیری ها می دهیم این است که عتبات عالیات هیچگاه ازشیعیان جدا نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار