مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: مفاخر و عالمان بزرگی در حوزه‌های علمیه قزوین فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۲۸۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 29 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام حمید احمدی در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: حوزه علمیه قزوین با مدارس مختلف، طلاب و روحانیون نخبه یکی از حوزه‌های تأثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی همچنین به معرفی شخصیت‌های ارزشمند و علمای مطرح در استان قزوین پرداخت و بیان کرد: آیت‌الله ضیاءآبادی و علمای دیگری نظیر مرحوم آیت‌الله ابوترابی، آیت‌الله مظفری، آیت‌الله باریک‌بین و مرحوم آیت‌الله شالی از ستارگان درخشان در شهر دارالمؤمنین است.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به نقش‌آفرینی مردم استان قزوین در عرصه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: نقش ارزشمند مردم همیشه بصیر و ولایتمدار این استان در صحنه‌های مختلف شکل‌گیری انقلاب اسلامی و همچنین دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی و ماندگار است.

احمدی خاطرنشان کرد: استان قزوین شهدای ارزشمند و ممتازی تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده که نمونه بارز آن شهیدان بابایی، رجایی و حسین لشگری که خود گواه این مدعا است که این شهر با 2 هزار و 500 شهید از افتخارات این کشور محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم اعزام طلاب و روحانیون در مراسم اربعین حسینی عنوان کرد: خوشبختانه با درایت و مدیریت ارزشمند حجت‌الاسلام عباسی، امید است در سال جاری برنامه‌های فرهنگی با حضور روحانیون و طلاب همراه با نظم در مراسم اربعین حسینی مشاهده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار