کد خبر: ۲۸۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 28 August 2016


مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان البرز گفت: رزمایش و مانور نمایشی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس از برپایی و اجرای نمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی و نمایشگاه رزمی - فرهنگی یاد یاران خبر داد.

وی افزود: به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس از برپایی و اجرای نمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی و نمایشگاه رزمی- فرهنگی یاد یاران برگزار می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس، هدف اصلی برگزاری این رزمایش و نمایش را بزرگداشت حماسه بی‌بدیل دفاع مقدس و نقش بی‌نظیر امام خمینی(ع)، امت و رزمندگان در 8 سال حماسه و ایثار بیان کرد و گفت: از دیگر اهداف این برنامه تشریح و بیان علل چرایی جنگ و شناخت متجاوز است.

وی اظهار داشت: ما در نظر داریم با برگزاری این رزمایش اسوه و الگوهای ارزشی - حماسی دفاع مقدس را به جوانان معرفی و با فرهنگ جبهه و جنگ آشنا سازیم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی برای حضور فعال و مشارکت مردم خصوصا جوانان در صحنه‌های مهم نظام است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس و نمایشگاه و رزمایش فرهنگی رزمی یاد یاران گفت: انتقال تجربه فرهنگ جبهه‌ها به نسل جوان جامعه راهکار مناسب برای آشنایی آنها با فرهنگ شهادت و ایثار است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان البرز با بیان اینکه هدف اصلی دشمن را تفرقه افکنی بین شیعه، سنی و قومیت‌های ایرانی است گفت: ما در این رزمایش و نمایشگاه قصد داریم به تشریح و تبیین تاکتیک‌های دشمن علیه اسلام و جمهوری اسلامی بپردازیم تا پاسخ مناسبی به یاوه‌گویی‌های دشمن در مورد جنگ تحمیلی 8 ساله علیه ایران داده باشیم و به آنها یادآوری کنیم هیچگاه از ارزش‌های خود کوتاه نخواهیم آمد.

گفتنی است این رزمایش و مانور نمایشی در منطقه عمومی لشگر عملیاتی واقع در انتهای بلوار خوارزمی برگزار خواهد شد و از تاریخ 31/6/95 آغاز و به مدت 7 روز تا تاریخ 6/7/95 ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار