هاشمی در جمع خبرنگاران:
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه 180 جایگاه بنزین، گازوئیل و گاز"سی ان جی" داریم که از تعداد جایگاه، در 72 مورد آن، گاز سی ان جی ارائه می شود.
کد خبر: ۲۸۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 28 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی به نوعی یک شرکت خدماتی محسوب می شود که به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات ارائه می دهد.

سیدرمضان هاشمی با اشاره به اینکه وظیفه تامین و نگهداری از فرآورده های نفتی بر عهده این شرکت در استان است، افزود: در استان کرمانشاه 180 جایگاه بنزین، گازوئیل و گاز"سی ان جی" داریم که از تعداد جایگاه، در 72 مورد آن، گاز سی ان جی ارائه می شود.

وی تاکید کرد: از این تعداد جایگاه دومنظوره نیز، 36 جایگاه تک منظوره و 36 جایگاه دیگر دومنظوره عرضه بنزین و گاز "سی ان جی" در سطح استان داریم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه تعداد مراکز عرضه فروش نفت سفیددر سطح استان را 550 فروشندگی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 2 هزار مصرف کننده عمده نفت سفید در استان کرمانشاه داریم.

هاشمی عنوان کرد: طبق آمار موجود در استان کرمانشاه به طور میانگین روزانه یک میلیون و 250 هزار لیتر بنزین مصرف می شود که به دنبال کاهش این عدد و جایگزینی گاز "سی ان جی" به جای آن هستیم.

وی گفت: خوشبختانه ارقام نشان می دهد که در سال گذشته میزان مصرف بنزین نسبت به سال 93 کاهش محسوسی داشته است و علت این کاهش، افزایش استفاده وسایل نقلیه از گاز "سی ان جی" در استان می باشد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: در سال 94 بیش از 160 میلیون کیلوگرم گاز "سی ان جی" در استان کرمانشاه مصرف شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار