نماینده مردم تاکستان در مجلس:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در همایش ارمغان اعتدال خواستار توجه ویژه دولت به بخش کشاورزی شهرستان تاکستان و بهبود وضعیت فرهنگیان شد.
کد خبر: ۲۸۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 28 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، همایش ارمغان اعتدال به مناسبت هفته دولت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد.

وضعیت فرهنگیان استان بهبود یابد

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این همایش اظهار داشت: در زمینه بهبود وضعیت جامعه دولت اقدامات مطلوبی انجام داده که عامل پیشرفت و آبادانی کشور محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: دولت باید به وضعیت فرهنگیان نگاه ویژه‌ای و بستر فعالیت مطلوب این قشر فداکار را فراهم کند چرا که ترتیب نسل جوان و آینده‌سازان کشور از رسالت‌های خطیر معلمان بوده که بسیار حائز اهمیت و ویژه است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع اشتغال باید در اولویت برنامه‌های دولت قرار گیرد چرا که این مهم در پیشرفت کشور و جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است.

زرآبادی گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم رشد اقتصادی در کشور از منفی به مثبت تبدیل شد و اتفاقات مطلوبی در پیشرفت کشور و توسعه تولید و صنعت شاهد بودیم.

تاکستان از شهرهای استراتژیک در بخش کشاورزی است

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در این همایش اظهار داشت: شهرستان تاکستان از جمله شهرهای استراتژیک از نظر کشاورزی بوده که نیازمند توجه ویژه دولت است.

وی بیان کرد: از جمله مشکلات موجود در جامعه می‌توان به عدم توازن منطقی خدمات در مناطق مختلف کشور اشاره کرد که نیازمند برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات اثرگذار در این زمینه است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی از تعامل دولت و دستگاه‌های اجرایی و ارائه خدمات ارزنده از سوی دولت خبر داد و در توسعه تعاملات بین دستگاه‌ها تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار