فرماندار شهرستان خلخال خبر داد:
فرماندار شهرستان خلخال گفت: در حال حاضر سد بفراجرد خلخال ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات اجرایی آن دنبال می‌شود.
کد خبر: ۲۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 27 April 2015

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: این سد همزمان با شهریورماه امسال با 6 میلیون متر مکعب ظرفیت آبگیری افتتاح می‌شود که این امر سبب رفع بسیاری از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در حوزه تامین آب آشامیندنی پایدار در شهرستان خلخال می‌شود.

وی افزود: سد خاکی بفراجرد با هدف تامین آب شرب شهرستان خلخال در حال اجرا بوده که بهره‌برداری از آن می‌تواند مشکلات و نارسایی‌های را در حوزه تامین آب آشامیدنی شهرستان خلخال برطرف کرده و سبب کیفی‌سازی آب در این شهرستان شود.

احمدی با تاکید بر تسریح در اتمام پروژه سد بفراجرد تصریح کرد: این سد تاثیر بسیار مهمی در تامین منابع آبی پایدار شهرستان خلخال داشته و به همین دلیل ضرورت تکمیل و افتتاح آن بیشتر به چشم می‌خورد که انتظار می‌رود در این زمینه با تلاش و پیگیری‌های لازم در این زمینه شاهد بهره‌برداری از این پروژه حیاتی در شهرستان خلخال در موعد مقرر باشیم.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: در صورتی که اعتبارات لازم و کافی برای این سد اختصاص یابد می‌توان با تسریع در عملیات اجرایی آن شاهد بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این سد شده و مردم شهرستان را از ثمرات و برکات آن بهره‌مند کرد چرا که تامین آب آشامیدنی پایدار تاثیر و نقش بسزایی در زندگی مردم داشته که امیدواریم در این زمینه مسئولان امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار