فرمانده دریابانی مازندران گفت: دریابانان مازندران توانستند یک‌هزار و 408 گردشگر را در دریای مازندران نجات دهند.
کد خبر: ۲۸۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹ 27 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، هوشنگ حسینی امروز در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات دریابانی اظهار کرد: با توجه به فصل تابستان و سیل عظیم مسافرت گردشگران و توریست‌ها به استان مازندران، فرماندهی دریابانی مازندران با افزایش حضور نیروها در داخل دریا و نوار ساحلی به خدمت‌رسانی و ایجاد نظم و امنیت گردشگران در شبانه‌روز می‌پردازد.
 
وی با بیان اینکه از شروع طرح دریا تاکنون دریابانان این استان توانستند جان یک‌هزار و 408 تن از مسافران و گردشگران که در حال غرق شدن در دریای مازندران بودند را نجات دهند، افزود: از این تعداد بیش از 90 درصد نجات‌یافتگان از مردان و کمتر از 10 درصد نجات‌یافتگان از زنان بودند.
 
فرمانده دریابانی مازندران با اشاره به اینکه اجرای طرح ساماندهی دریا از مطالبات مردم است، تصریح کرد: دریابانان استان مازندران همواره با برخورد قاطع و قانونی با هنجارشکنان در سواحل، امنیت بیشتری را برای مردم در استفاده از مواهب طبیعی به‌وجود آورند.
 
این مسؤول بیان کرد: گردشگران و بهره‌مندان از دریای مازندران حتماً از طرح‌های ساماندهی دریا استفاده کنند و با رفتن به مناطق خطرآفرین و شنا ممنوع جان خود و خانواده خود را به خطر نیندازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار