چهارمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 27 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، اکبر اسکندری نژاد روز شنبه در آیین افتتاح چهارمین دو سالانه بین المللی خوشنویسی قزوین با بیان برخی از ویژگی های هنری هنرمندان استان اظهار کرد: دوسالانه خوشنویسی قزوین فرصت مناسبی برای ارایه همه توانمندی های خوشنویسان هنرمند قزوینی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: شورای سیاست گذاری دوسالانه از پایان فروردین ماه آغاز به کار کرد و همه برنامه ریزی های ما بر این استوار بود که بتوانیم بهترین کارآیی و خدمات را ارایه دهیم.

اسکندری نژاد افزود: هنر فاخر خوشنویسی از مهم ترین دارایی های هنری و اجتماعی ما در قزوین محسوب می شود، به همین دلیل برای زنده نگه داشتن این هنر ارزشمند نیاز مند برنامه ریزی های دقیق و بلند مدت هستیم.

وی برگزاری این دوسالانه بین المللی را غنیمتی ارزشمند در حوزه معرفی شهر قزوین دانست و بیان کرد: از آن جایی که برگزاری اجلاس و دوسالانه بین المللی خوشنویسی در یک بازه زمانی هستند، می توان استان قزوین را به بهترین شکل معرفی کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از این مراسم با تشکر از همه دست اندرکارانی برگزاری دو سالانه خوشنویسی بیان کرد: هر ساله هنرمندان توانمندی از سراسر دنیا در این جشنواره شرکت می کنند که حضور در چنین جشنواره هایی می تواند سبب رشد و شکوفایی بیشتر هنر و توانمندی آن ها شود.

اسکندری نژاد تصریح کرد: هنرمندان قزوینی باید قدر این هنر را بدانند و در راستای حفظ این هنر ارزشمند خوشنویسی آموزش و تعلیم آن را در نظر گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار