پشت‌خط زن تیم ملی والیبال و تیم شهرداری ارومیه گفت: تمام توان خود را برای حضور در جمع 14 نفره تیم ملی والیبال به کار می‌‌گیرم.
کد خبر: ۲۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 27 April 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه فرهاد پیروت‌پور که در قالب تیم ملی "ب" در تورنمنت ساری حضور دارد، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در حال حاضر شرایط تیم ملی بسیار خوب است و تمرینات بسیار فشرده دنبال می‌شود.

وی افزود: هر چند تیم ما در قالب تیم ملی "ب" در این مسابقات حضور یافته‌ اما بازیکنان بزرگی نظیر آرش کشاورزی، رحمان داودی و آرمین مباشری در این تیم حضور دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون در دو بازی مقابل تیم‌های ملی قزاقستان و امید ایران به میدان رفته‌ایم که هر دو بازی با برد تیم ملی "ب" همراه بوده است، ادامه داد: چند بازیکن که کواچ نسبت به آنها نظر مثبت دارد در این تورنمنت به میدان می‌روند تا بازی خود را به نمایش بگذارند و برای حضور در تیم ملی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: این مسابقات فردا به اتمام می‌رسد و دوباره به تمرینات تیم ملی در تهران اضافه خواهیم شد هر چند شرایط این تورنمنت سخت‌تر از آنجا است.

پیروت‌پور که تا اینجا به عنوان امتیازآورترین بازیکن تورنمنت نیز معرفی شده است، بیان کرد: تمرینات تیم ملی در تهران در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری می‌شود، در صورتی که در این مسابقات تمرینات صبح انجام می‌شود و بعد از ظهر نیز بازیکنان در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند.

بازیکن تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: برد و باخت در این مسابقات زیاد مطرح نیست و هدف مربیان تیم ملی شناخت نوع بازی بازیکنانی است در این دوره انتخاب شده‌اند.

وی افزود: هر چند تیم ملی "ب" در تمام بازی‌های خود با برد از زمین خارج شده است اما در هر صورت در رتبه چهارم قرار خواهد گرفت چون بقیه تیم‌ها زیر 23 سال هستند.

پیروت‌پور گفت: با جدیت تمام تمرینات تیم ملی را دنبال می‌کنم و تمام توان خود را برای حضور در جمع 14 نفره تیم ملی والیبال به کار می‌بندم.

تورنمنت ساری از چهار اردیبهشت‌ ماه در مازندران با حضور سه تیم از ایران و تیم ملی قزاقستان آغاز شد و ششم اردیبهشت ماه به اتمام رسید و فرهاد پیروت‌پور به عنوان تنها نماینده آذربایجان‌غربی در قالب تیم ملی ب در این مسابقات حضور داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار