استاندار قزوین گفت: از پیش‌شرط‌های استقرار واحد‌های صنعتی ضرورت مهیا بودن زیرساخت‌های اساسی است.
کد خبر: ۲۸۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 25 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در حاشیه افتتاح دو پروژه گازرسانی به 615 خانوار در 8 روستا از توابع بخش ضیاءآباد شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به فرمایش حضرت امام راحل مبنی بر اینکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند، مسؤولان باید توجه کنند که اگر خدمتی ارائه می‌شود صرفاً انجام وظیفه است و قطع به یقین به پاس قدردانی مسؤولیتی بوده که بر عهده آن‌ها است.

وی در افتتاح طرح گازرسانی به شهرک صنعتی خرمدشت بیان کرد: از پیش‌شرط‌های استقرار واحد‌های صنعتی ضرورت مهیا بودن زیرساخت‌های اساسی است که خوشبختانه امروز یکی از این زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی خرمدشت به برکت همت مسؤولان به بهره‌برداری رسید.

همتی همچنین در افتتاح طرح توسعه شرکت رزیتان ادامه داد: دولت تدبیر امید بر خود واجب می‌دانند که حمایت همه‌جانبه از واحد‌های تولیدی و صنعتی داشته باشد تا بتواند ضمن حفظ وضعیت موجود، به رشد و توسعه کمی و کیفی نیز بپردازند.

گفتنی است، استاندار قزوین در پایان از مدیرت شرکت رزیتان به دلیل طرح‌های خلاقانه از جمله تولی اسید چرب که وابستگی کشور به این محصول استراتژیک را کاهش می‌دهد تقدیر کرد.

یادآور می‌شود، افتتاح دو پروژه گازرسانی به 615 خانوار در 8 روستای از توابع بخش ضیاءآباد شهرستان تاکستان با اعتباری حدود 40 میلیارد ریال و پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی خرمدشت با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و طرح توسعه شرکت رزیتان در قالب تولید اسید چرب که عمدتاً در صنعت رنگ ساختمانی و صنعتی کابرد دارد در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار