معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در هفته دولت با تکمیل خدمات زیربنایی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضان واگذار می شود.
کد خبر: ۲۸۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 25 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه افتتاح ۵۰۰۶ واحد مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان در قزوین محمدیه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: الویت دولت در حوزه مسکن در حال حاضر تکمیل پروژه مسکن مهر است که تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا این طرح به اتمام برسد و بعد از آن با بررسی و مطالعات کارشناسی برنامه های جدید خود را در این بخش اعلام خواهیم کرد.

وی درادامه تصریح کرد: قرارداد تسهیلاتی دو میلیون ۲۱۵ هزار واحد مسکن مهر در کشور با بانک های عامل منعقد شده است.

مهرآبادی یادآورشد: تاکنون از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحد تکمیل شده و به اتمام رسیده است و تلاش می کنیم در پایان هفته دولت این تعداد به یک میلیون و۷۲۰ هزار واحد برسد.

وی اضافه کرد: تا پایان هفته دولت امیدواریم تعداد واحدهای تکمیل شده مسکن مهر به یک میلیون و۸۰۰ هزار واحد برسد و تحویل متقاضیان شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین خاطرنشان کرد: دولت و وزارت راه و شهرسازی مصمم است تا پایان سال جاری بیش از ۲۰۰ هزار مسکن مهر را آماده تحویل کند.

مهرآبادی درخصوص تکمیل پروژه مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان نیز گفت: وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی در ناحیه شهری مهرگان ازجمله مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز آموزشی و فرهنگی ورزشی، مسجد، فضاهای تفریحی و فضای سبز با دستگاه های اجرایی ذیربط در این منطقه همکاری بیشتری خواهد داشت.

ناحیه شهری مهرگان با طراحی خاص و محله محور ساخته شده است

معاون وزیر راه و شهر سازی در خصوص ناحیه شهری مهرگان بیان کرد:درناحیه شهری مهرگان از هر لحاظ خوب کار شده و فضاهای مناسبی طراحی شده و این منطقه بر اساس محله محوری ساخته شده  و هر محله دارای مراکز تجاری، آموزشی، فرهنگی و مذهبی، تفریحی، ورزشی و فضاهای سبز است.

مهرآبادی با اعلام رضایت از خدمات ارائه شده در ناحیه شهری مهرگان خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی در ناحیه شهری مهرگان توسط مسئولان ذیربط بخصوص راه شهرسازی و شهرداری محمدیه صورت گرفته است.

وی در خصوص تامین اعتبار برای ارائه خدمات روبنایی در ناحیه شهری مهرگان و گلایه های شهروندان محمدیه در زمینه هزینه کرد اعتبارات انجام شده در این ناحیه از سوی شهرداری گفت: در خصوص این که چرا اعتبارات شهر محمدیه در ناحیه شهری مهرگان هزینه می شود شهردار می تواند پاسخگو باشد ولی وزارت راه و شهر سازی در این خصوص از آورده مردم وتسهیلات بانکی انجام می دهیم و بخش دیگر را نیز از فروش اراضی موجود در ناحیه شهری تامین می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار