همزمان با آغاز دومین روز از هفته دولت، سه طرح عمرانی و صنعتی در شهرستان تاکستان توسط استاندار قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۲۸۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 25 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، گازرسانی به 8 روستا، افتتاح خط انتقال گاز شهرک صنعتی خرمدشت و طرح توسعه تولید اسید چرب شرکت رزیتان از جمله طرح های مورد بهره برداری در شهرستان تاکستان بودند.
استاندار قزوین در حاشیه بازدید از شرکت تولیدی رزیتان و افتتاح طرح توسعه تولید اسید چرب این کارخانه، گفت: واحد تولیدی یاد شده با 370 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی و یکی از مجموعه های بزرگ تولیدی استان که نقش به سزائی در امر توسعه اقتصادی آن دارد، محسوب می شود.
فریدون همتی ادامه داد: امیدواریم همت بلند تولیدکنندگان ما به شکل مستمر ادامه داشته و ما شاهد افزایش چنین مجموعه های هایتک و استراتژیک در سطح استان قزوین باشیم.
به گفته وی، این مجموعه موفق در حال به روز کردن تجهیزات و امکانات خود است و بسیاری از دستگاه های موجود آن، در کشور و حتی خاورمیانه منحصر به فرد است.
همتی با اشاره به اینکه افتتاح بخش تولید اسید چرب در شرکت رزیتان 30 فرصت شغلی را به همراه داشته، ادامه داد: با توجه به اشتغال 180 نیروی کار موجود در این مجموعه تولیدی، امیدواریم همچنان شاهد روند توسعه آن در آینده نیز باشیم.
استاندار قزوین به تاثیر اجرای برجام برروی واحدهای تولیدی و صنعتی استان اشاره و افزود: به عنوان مثال همین شرکت رزیتان در زمان تحریم ها در زمینه تامین تجهیزات مجموعه خود با مشکلات فراوانی روبرو و روند تامین تجهیزات آن نیز با اتلاف وقت و افزایش 20 درصدی هزینه ها همراه بود اما پس از اجرای برجام بسیاری از معضلات آن مرتفع شده تا جایی که امروز شاهد گسترش این واحد تولیدی هستیم.
وی ادامه داد: امیدواریم در پسابرجام کارآفرینان و تولیدکنندگان ما با دانش، مواد اولیه و سرمایه های خارجی به راحتی با دنیا ارتباط برقرار کرده و به عنوان یک ایرانی سازنده در زمینه تولید، اشتغال و افزایش سرمایه گذاری موفق عمل کنند.
استاندار قزوین همچنین در سفر یک روزه خود به شهرستان تاکستان طرح گازرسانی به 8 روستا و خط انتقال گاز شهرک صنعتی خرمدشت را مورد بهره برداری قرار داد.
شهرستان تاکستان در 35 کیلومتری غرب استان قزوین قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار