استاندار تهران:
استاندار تهران با تأکید براینکه اجرای موارد مصوب شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ضروری است، گفت:تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط در کمترین زمان اعطا می شود.
کد خبر: ۲۸۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 24 August 2016
نشست استاندار تهران با نمایندگان و روسای بانک ها در راستای ابلاغ دستورالعمل ستاد فرماندهای اقتصاد مقاومتی برای اعطای تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط برگزار شد.

در این نشست که با حضور نعمت الله ترکی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری، منصوری رییس سازمان جهاکشاورزی استان و مس فروش مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، گزارشی از وضعیت کنونی طرح های کشاورزی و صنعتی ثبت شده و جزییات روند ارجاع به بانک ها برای ارایه تسهیلات ارائه گردید.

علی اشرف منصوری رییس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به اینکه تاکنون هزار و ۱۷۷ طرح کشاورزی در سامانه ثبت نام شده است، گفت:‌از این تعداد، ۵۹۶ طرح مصوب شده که ۵۴۰ طرح آن برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی ارجاع شده است.

وی افزود:‌ بار مالی پیش بینی شده برای این طرح ها ۴۶۷ میلیارد تومان است که امکان اشتغالزایی سه هزار و ۲۴۲ نفر را فراهم می کند.

در ادامه استاندار تهران با تأکید براینکه موارد مصوب شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مدیران و نمایندگان تام الاختیار بانک ها انجام می شود، مورد استناد است، عنوان کرد: بررسی دوباره طرح ها و پرونده ها در بانک ها کار را پیچیده می کند.

 استاندار تهران با بیان اینکه باید از بوروکراسی در بررسی پرونده طرح ها پرهیز کرد، افزود: کمیته جهادکشاورزی طرح ها را بررسی و براساس منابع و اعتبار کنونی اولویت بندی کند.

وی با انتقاد از ورود بوروکراسی در بررسی وضعیت پرونده طرح ها از سوی بانک ها تأکید کرد: هیچ بهانه ای قابل قبول نیست و بهتر است پیش از برگزاری جلسات کارگروه، نمایندگان بانک ها پرونده طرح ها را بررسی کنند و استعلامات باید پیش از تصویب در جلسات انجام شود.
 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار