رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین از برگزاری نهمین دوره مسابقات بزرگ قهرمانی کشور در سبک هاپکیدو در اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 22 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، افشین هادی‌چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری نهمین دوره مسابقات بزرگ قهرمانی کشور در سبک هاپکیدو(I.T.H) در اصفهان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در سه استایل مبارزات آزاد دست و پا، مبارزات هنرهای رسمی ترکیبی(قفل مفاصل) و استایل شخصی،‌ هنرهای فردی با حضور قوی‌ترین فایترهای کشور در اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات مجید محرابی در وزن 55 کیلوگرم ورزشکار شایسته استان قزوین به عنوان فنی‌ترین فایتر از طرف رئیس سبک هاپکیدو در بخش فول‌کنتاکت معرفی شد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین مطرح کرد: در نهمین دوره مسابقات بزرگ قهرمانی کشور در سبک هاپکیدو(I.T.H) در اصفهان، 400 بازیکن از 22 استان حضور داشتند.

هادی‌چگینی با اشاره به مدال‌های رنگارنگ در نهمین دوره مسابقات بزرگ قهرمانی کشور در سبک هاپکیدو(I.T.H) که در اصفهان با حضور 400 نفر شرکت‌کننده برگزار شد، اضافه کرد: 5 مدال طلا، 6 مدال نقره و یک مدال برنز در این مسابقات از سوی رزمی‌کاران هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین کسب شد.

این مسؤول ورزشی خاطرنشان کرد: در مجموع 12 مدال با ارزش و کسب کاپ فنی کشور از سوی رزمی‌کاران هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین در نهمین دوره مسابقات بزرگ قهرمانی کشور در سبک هاپکیدو(I.T.H) کسب شد که اکثر اعضای تیم این استان در این مسابقات از شهر محمدیه با مربیگری استاد آرمان نوده بودند.

گفتنی است، مجید محرابی، محمدحسین احمدپور، علیرضا شایگان‌فر، سینا مهربان و علی باقرآبادی مدال طلا و سهیل قاسمی، امیرحسین قوچان، مهدی کاظمی، محمدامین شمئسی‌غیاثوند، ابوالفضل خواجه‌حق‌وردی و مهدی ناصری مدال نقره و رضا نقیبی نیز مدال برنز نهمین دوره مسابقات بزرگ قهرمانی کشور در سبک هاپکیدو(I.T.H) را از آن خود کردند.

یادآور می‌شود، نهمین دوره مسابقات بزرگ قهرمانی کشور در سبک هاپکیدو(I.T.H) در 28 و 29 مرداد ماه سال جاری در اصفهان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار