دبیر هیأت کاراته استان قزوین گفت: 2 مدال طلا در بخش کاتا و کومیته پیشکسوتان 25 تا 55 سال این رقابت‌ها توسط علی قاسمی کسب شد.
کد خبر: ۲۷۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 17 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم بزرگسالان نیرو محرکه استان قزوین در مسابقات بین‌المللی آسیایی شوتوکان اسکای که در اردبیل برگزار شد در این دیدار حساس با نتیجه 3 بر 2 تیم عراق را شکست داد.

وی ادامه داد: در فینال نیز تیم اردبیل که به طور کامل از بازیکن‌های ملی‌پوش استان‌های گیلان، مرکزی، کرمانشاه، تهران و استان البرز بهره‌مند شده بود در یک دیدار بسیار نزدیک موفق به شکست دادن تیم‌های حریف شد.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین گفت: به دلیل جو سنگینی که در مسابقات حاکم بود برخی از داوران در دیدار آخر تحت تأثیر فضای حاکم قرار گرفته و دو امتیاز حساس کاراته‌کار استان قزوین را نداده و به همین دلیل این هیأت نتوانست نایب قهرمانی را کسب کند.

داوری بیان کرد: هیأت کاراته استان قزوین از قهرمانی در بخش کومیته تیمی باز ماند ولی این مسئله چیزی از ارزش‌های کاراته‌کاهای استان قزوین کم نکرد چراکه این هیأت با تیم بومی در این مسابقات شرکت کرده و اکثر استان‌های دیگر نیز سعی کرده بودند که در بخش کمیته تیمی از ملی‌پوشان سایر استان‌ها در رده‌های جوانان، امید و بزرگسالان استفاده کنند.

این مسؤول ورزشی یادآور شد: سطح فنی مسابقات خوب و قابل قبول بود و مازیار فریدخمامی یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون کاراته و سرمربی سابق رده‌های نوجوانان، جوانان و امید کشور از نزدیک این مسابقات را رصد می‌کردند.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین بیان کرد: حمیدرضا داوری نیز در تیم اعزامی استان قزوین به عنوان مدیر فنی و سرمربی تیم هیأت کاراته این استان را همراهی کرد و حسین مقدم نیز به عنوان مربی در تیم اعزامی حضور داشت و طی مسابقات نیز با توجه به مسؤولیت سال‌های قبل به عنوان رئیس کمیته داوران مسابقات انتخاب شده بود.

داوری خاطرنشان کرد: دو مدال طلا در بخش کاتا و کومیته پیشکسوتان 25 تا 55 سال این رقابت‌ها توسط علی قاسمی کسب شد و یک مدال برنز نیز از سوی حسن‌رضا مقدم و در بخش پیشکسوتان نیز یک مدال برنز از سوی حمیدرضا داوری برای تیم منتخب و اعزامی از استان قزوین کسب شد.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها از استان قزوین حسین بیگدلی، علیرضا مسافر، داوود ربیعی و داوود محمدخانی به عنوان داور در این مسابقات حضور داشتند و حسین بیگدلی جزو 5 داور برتر این رقابت‌ها شناخته شد و سیدمحمد موسوی‌پور نیز در بخش کاتا و کومیته پیشکسوتان دو مدال برنز کسب کرد.

گفتنی است، تیم کاراته شرکت نیرو محرکه استان قزوین به نمایندگی از هیأت کاراته این استان با 36 نفر بازیکن و کادر فنی در 20 تا 24 مرداد ماه سال جاری برای حضور در مسابقات بین‌المللی آسیایی شوتوکان اسکای به اردبیل اعزام شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار